درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 00:23   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23624صفحه نخست » سه شنبه، 4 خرداد 1395 - 10:37
به‏ کارگیری سیستم نمایش سریع تبلیغات توسط واشنگتن ‏پست
واشنگتن پست که مالکیت آن در اختیار موسس آمازون یعنی جف بزوس است به تازگی سیستم نمایش تبلیغاتی را راه‏اندازی کرده که زمان مورد نیاز برای تعامل کاربران با تبلیغات وب را (به ‏ویژه روی دستگاه‏ های الکترونیکی همراه) کاهش داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، واشنگتن پست که مالکیت آن در اختیار موسس آمازون یعنی جف بزوس است به تازگی سیستم نمایش تبلیغاتی را راه ‏اندازی کرده که زمان مورد نیاز برای تعامل کاربران با تبلیغات وب را (به‏ویژه روی دستگاه‏های الکترونیکی همراه) کاهش داده است. هدف از راه‏اندازی این سیستم نمایش سریع، کمک به تغییر دیدگاه کاربرانی عنوان شده که با توجه به تجربه نامطلوب در حوزه نمایش تبلیغات دیجیتالی، تصمیم به استفاده از افزونه‏ها یا نرم‏افزارهای مسدودکننده نمایش تبلیغات گرفته‏اند.

 

این سیستم که از آن با عنوان Fuse یاد می‏شود به‏گونه‏ای طراحی شده تا با لمس یا کلیک روی تبلیغ، فرآیند رندرینگ سریع بدون نیاز به ترک نسخه دسک‌تاپ یا ویژه دستگاه‏های همراه وب‏سایت یا نرم‌افزار همراه، امکان‏پذیر شود. همان‏طور که در اکثر سیستم‏های نمایش تبلیغات در وب‏سایت‏ها مشاهده می‏کنیم، Fuse نیز نمایش تبلیغات در داخل محتویات (مانند نمایش بین پاراگراف‏های مطلب) را در دستورکار قرار داده است اما با لمس یا کلیک کاربر روی این تبلیغات، رندرینگ در قسمت اعظم صفحه‏نمایش انجام خواهد شد و در عین حال، تعامل بیشتر کاربر با محتویات، بدون انتقال او به سایت یا برنامه‏ای دیگر ممکن خواهد بود. این تبلیغات شخصی‏سازی شده، از قبل بارگذاری شده و توسط واشنگتن پست میزبانی می‏شوند تا تاخیر در نمایش تبلیغات به حداقل مقدار ممکن برسد. این در حالی است که اکثر ناشران از جمله واشنگتن پست به‌کارگیری راهکارهای جدید برای نمایش سریع محتویات را نیز در دستور کار قرارداده‏اند. به عنوان نمونه، استفاده از قابلیت Facebook Instant Articles به ناشران این امکان را خواهد داد تا مطالب و ویدئوهای خود را به‌طور مستقیم و بدون نیاز به انتقال کاربران به سایت‏های جانبی، در شبکه‏های اجتماعی به نمایش بگذارند. قابلیت صفحات همراه شتاب‏داده شده که توسط گوگل پیاده‏سازی شده نیز محتویات مورد نظر کاربران را با کمترین تاخیر ممکن در نتایج جست‌وجو به نمایش می‏گذارد. جارود دیکر، سرپرست بخش مهندسی و محصولات تبلیغاتی واشنگتن پست در این باره می‏گوید: «در اکثر موارد، بهینه‏سازی سیستم‏های تبلیغاتی ارائه‌شده نادیده گرفته می‏شود و هیچ‌کس فکری برای حل این مشکلات نداشته است اما معتقدیم نباید با این محتویات گرانقدر مانند شهروندان درجه دوم رفتار کنیم

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3772

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد